2026-05-10

Vaknade ca 7 och gick upp för att få den obligatoriska kaffetåren. Skrev lite bok, matade hungrig vovve och uppdaterade lite på hemsidan. Katarina vaknade och tog en prommis med killen medan jag fixade lite frukost.

Efter maten diskade Katarina och jag började att plocka ihop i vagnen och göra klart fö hemfärd. 

Vi rullade från Nås runt 14:00 och landade hemma ca 15;30.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *